Бізнес-комунікації: коли вони працюють?
2
октября

Бізнес-комунікації: коли вони працюють?

Edinburgh Business School Eastern Europe та Вільна Академія Змін представляють! // Business talk // Intensive QnA // 4 cпікери // 2 години Будь-яка компанія у своїй практиці використовує певні форми комунікацій, які впливають на все - роботу з клієнтами, відносини між співробітниками, ефективність бізнес-процесів та інше. Однак не завжди все працює добре: клієнти йдуть, співробітники конфліктують, а рекламна кампанія безрезультатна. Дуже часто причиною є неефективні бізнес-комунікації, як внутрішні та і зовнішні. У чому ж полягають проблеми та, як зробити все правильно? Наші спікери - відомі фахівці з комунікацій, що представляють різні індустрії та експертні думки. Вони поділяться своїм досвідом побудови ефективних комунікаційних механізмів у різних компаніях та галузях та способами вирішення проблем й протиріч, як з зовнішніми клієнтами, так і всередині організації. Під час інтенсиву у дискусійному форматі (QnA) спробуємо отримати відповіді на актуальні запитання, серед яких: 1. Чим відрізняються комунікації у В2С секторі від В2В? 2. Хто повинен контролювати внутрішню та зовнішню комунікацію в компанії? 3. Чи повинні існувати єдині стандарти та принципи комунікації в компанії, хто їх встановлює та контролює? 4. Як помилки у комунікаціях впливають на клієнтський сервіс та прибутковість бізнесу? 5. Що необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно? Чому одних чують, а інших ні? 6. Як подолати комунікаційні розриви та побудувати ефективні зв'язки у колективі? 7. Що таке «етика комунікації» і наскільки вона має значення у бізнес-процесах? 8. Якою має бути компетенція співробітників, що здійснюють комуникацію від імені компанії? 9. Якою має бути система зворотнього зв'язку всередені компанії за зовні? СПІКЕРИ: Mikhail Shuranov - PR директор Укртелеком, раніше Kyivstar та McDonald's. Yaryna Klyuchkovska - спеціаліст з комунікацій із 20-літнім досвідом; спеціалізується на стратегії комунікацій, комунікації керівників, кризовій комунікації та комунікації змін; очолювала комунікаційні підрозділи Microsoft Ukraine, МТС Україна (зараз -Vodafone Ukraine), METRO Cash & Carry Ukraine, була радником міністра (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) Татьяна Фищук - директор з з комунікацій Всі. Свої, раніше - директор з корпоративних комунікацій Siemens Ukraine та голова PR комітету European Business Association, бренд та PR-менеджер у компаніях Mitsubishi Motors в Україні, Bosh, Chrysler/Jeep/Dodge. Sveta Sukhoverskaya - старший PR менеджер SoftServe, раніше - PR координатор McDonald's, консультант по відносинам з клієнтами Coca-Cola Ukraine та senior account менеджер у PR-агенції Be—it Agency. ВЕДУЧИЙ: Misha Feldman - автор та засновник Вільна Академія Змін ПОДІЯ БУДЕ КОРИСНА - керівникам компаній да підрозділів - спеціалістам з PR та комунікацій - сеціалистам з маркетингу та реклами - HR спеціалістам ...та усім зацікавленим у отриманні додаткових знань. // Кількість місць обмежано. Є можливість придбати квитки на місці події, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому радимо не зволікати та купувати квитки онлайн заздалегідь. КВИТКИ // 1 квиток - 450 грн. на місці події та онлайн https://bit.ly/2x6Bhk1 ЗНИЖКИ // 2 квитки онлайн: 800 грн - https://bit.ly/2x7l26m // 3 квитки онлайн: 1100 грн - https://bit.ly/2N88kiv // 4 квитки онлайн: 1400 грн - https://bit.ly/2x3edCI // Обов'язкова реєстрація на подію: https://goo.gl/SY9xPP З усіх питань телефонуйте за номером: +38 (097) 494-1859 та пишіть на feldman@changesacademy.org
Билеты
Билеты
02 октября - 02 октября
с 19:30 до 21:30
вул. Б.Хмельницького, 7 (Музей історії Києва)